divendres, 23 de desembre del 2011

Bon Nadal, petits astronautes!!!

Què tal, petits astronautes? Com van els primers dies de festes?  Ja us heu après el poema de Nadal? Encara nooooo?  Doncs espavileu que només us queda un dia! Aquí us el torno a posar perquè el repasseu. I a més us poso una cançoneta de Nadal que segur que coneixeu : El Noi de la mare. És una versió que a mi m'agrada molt. És el meu petit regalet de Nadal per a tots vosaltres, per aquests mesos que hem passat junts i pels que ens esperen.
Un petonet a tots.
Bon Nadal!
El Gran Astronauta





NIT DE NADAL

La gent reposa

colgada al llit.

El llop no gosa

moure brogit.

D’un vell estable

mal ajustat

La llum eixia.

Fuig el diable.

La nit és dia,

Jesús és nat.

El bou recula

Poquet a poc.

-Decanta’t, mula,

per fer-li lloc.-

Oh meravella!

Penja una estrella

de l’embigat.

Les profecies

són aquests dies.

Jesús és nat.

La neu afina
xòrrecs avall.
Canten el gall
i la gallina.
Els àngels broden 
el cel d'estrelles.
Els pastors roden
amb vestits nous
perdent els bous
i les esquelles.

Guerau de Liost

Jaume Bofill i Mates

Olot, 1878 – Barcelona.







5 comentaris:

joanarcé ha dit...

algus cantes molt be jejejeje!!

August G. i Orri ha dit...

Hola Joan! primer : el meu nom s'escriu AUGUST, segon : aquí no canto, recito el poema i, tercer : ja has mirat el teu correu del gmail? Fa dies que et vaig escriure i no m'has respost.

i quart : BON ANY 2012, JOAN!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...

jajajajaja!!

Encara esta amb l'Algus!

Pitjor la Marina.C. que ho havia ficat a la seva llibreta de MN i li vaig dir com s'escrivia i deia que no s'ho creia

Marti pallas jane ha dit...

I també va amb majuscula.

Martí.

Marti pallas jane ha dit...

Berta encara estas aquives amb nit de reis.

Martí