diumenge, 4 de desembre del 2011

Aneu assajant la nostra cançó de Nadal!!!

Hola astronautets i astronautetes (sona fatal aquest), aquí teniu un parell de bases perquè practiqueu la cançó de Nadal. A la primera hi ha la meva veu perquè tingueu una orientació. A la segona hi ha la base sola. No es dificil, si ho aneu provant segur que us sortira.  Endavant amb les veus mes fines del Castellot!!

Quan us surti molt bé la gravarem a classe i la penjarem al blog!

Nota : sento molt que es carregui la publicitat abans de la cançó. No sé com treure-ho.






Un petó astronàutic!!

5 comentaris:

Laura Rivero ha dit...

Què bé cantes, August!!

August G. i Orri ha dit...

Gràcies, Laura! Sempre m'ha agradat molt. És una de les meves grans aficions!!!

marina ha dit...

August es molt maca la canço i per sert cantes molt bé

August G. i Orri ha dit...

Gràcies, Marina! A mi també m'agrada molt la cançó, no paro de cantar-la quan tinc una estoneta. I a vosaltres us queda superbé, canteu de meravella!!

joanarcé ha dit...

gracias august
a tambe cantas molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!